Saturday, September 10, 2011

Jalan-jalan penang

Salam..

Terasa sangat lame tidak mnghupdate blog yang dah mula bersawang ni..Sekarang ni aku kat kem sungai ara penang..1 malam bermalam die mess pegawai ..dapat jugak merasa suasana berada di dalam kem even 1 malam je kat sini..aku pon still tertanya lagi ,betul ke aku kat penang ni??haha..1st time drive sorang-sorang ke tempat yang aku xpernah sampai sebelum ni..jalan pon ekot sign board je..nasib baik xsesat..dan terima kasih pada cik murni sebab guide and bagi semangat kat aku untuk teruskan perjalanan yang mule2 aku sendiri fikir aku xmampu nak drive sampai penang sorang2..sampai tadi pukul 530 petang trus en epi jemput bawa balik kem..nasib baik en.epi bole keluar ,kalau tak nangis la nak cari hotel  kat penang ni sorang2..first ayat yang keluar dr mulut en.epi.."betul ke b da sampai sini ni?",sambil tersengih busuk...eh,bole plak xcaye kan...sampai je kem masuk bilik yang dah dikemas oleh en.epi..siap ngan sume peralatan mandi..katil pon cadar tegang ..nasib baik dapat bilik kat sini,kalau tak terpakse la cari hotel n duk sorang2 lam tu ...ok la..nak tidur dah..bosan la pulak,xtau nak wat ape..en.epi busy layan officer2 die tu..baru ingat nak jalan2 penang,nak g sorang2 tak bagi plak..hmm..jom tidur..mane tau die balik nanti ,leh keluar pegi supper.. :)

No comments:

Post a Comment